hantuayaq

it's my life... karau jangan tak karau....

Thursday, October 8, 2009

pulau betong, balik pulau.. 4 Mac 2003


mengai atas sangkaq kerang pulau betong.... ada la dapat gelama ngan senangin skit mlm tuh... esoknya plak kami mengai burung gelam... bukan mengai tapi menembak.... senapang angin.. pekerja sangkaq tu tah x ingat dah nama dia yang mengetuai xtvt memburu burung gelam sekitar keliling pulau betong tuh... aku.... try jugak aim skali dua, kena jugak... he.. kena 'kutuk' lar pasai burung habis lari terkejut aku tembak daun pokok... sebenaqnya bkn aku x reti tembak tepat tapi memang aku saja aim kat daun2... kesian bila tngok burung tu kena tembak.... terkulai atas ranting... pastu pelan2 jatuh kat bawah... he.. last2 jadi tukang lapah ngan makan (x kesian plak)... seingat-ingat lupa rasa2 aku dapat 4 ekoq kot burung gelam.

No comments:

Post a Comment