hantuayaq

it's my life... karau jangan tak karau....

Sunday, October 16, 2011

cupak vs udang

Malam tu cekgu sapix kol kata sok pagi nk mai antaq cupak tahyul sekoq kat aku... pstu dia nk menjenggo sekali.. menu laut muak dah, kata dia... ceh.. ceh...
ni aku ceduk repot cekgu sapix..... re_edit sikit2... hehe...
Sekali2 g laut..apa salah g cari jenggo yang sedap di masak masak lemak cili api…..menjenggo kalau kena taim amat best…apatah lagi sambil menjenggo di tengah panas berbekalkan Teh Ais ….wallaweiiii.
Jom layan gambar hasil 2-3jam mngeteh-ais di atas bot di Sg Kerian bersama sifu Tahyul Sapix….. layan gambaq…zasssss
Alhamdulillah... Baru 2 menet taruk umpan da kena Jenggo...

remaja lagi...
ada lagiiii..?? ke udang yg sama??????

Port belakang rumah achi mmg xmengecwakan... Kembar kepada jenggo pertama...hehe

Ni hasil yang xseberapa bagi orang lain...bagi kawan dah cukup untuk di makan bersama family tercinta (",)
Ni hasil keseluruhan 2 jam lbh mengeteh atas perahu.....700g saja....alhamdulillah.....

p/s: dekat sminggu baru dpt cupak sekoq hasil dari trip tahyul cekgu sapix (ZEE).. pstu dia kata alang2 mai, "aku nak udang"... huhu... dengan berat hati aku bawak ar jugak... bukan apa, aku sebenaqnya malas dengaq 'dusta2' dia pasai trip tahyul... sakit tlinga wooo... aku ada gak sediakan kapas segulung, nk sumbat lam tlinga.. dia x tau.. hehe.. tp tempias gak skit2 ketahyulan tu... arrrghhhhh....

2 comments:

  1. dok dengaq racun jaa nih.. bila laa nak merasa menjenggo..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete