hantuayaq

it's my life... karau jangan tak karau....

Tuesday, January 5, 2010

komplot jenggo hujung cuti skolah

hari terakhir cuti skolah (ahd 3.1.2010)..... esok reja dah......

tengah setting sampan... enjin nak disangkutkan kat fiber sebelah kiri skali.. actually fiber aku tu sblm ni dok atas darat... nak wat modification skit.... he... tambah paip nk wat bumbung ngan tampung skit2 mana yg disyaki bocoq... so ahli komplot, aku ngan jamil berpeluh jugak lar dok tolak sampan fiber tu masuk sungai....

koboi sungai.....

spot longgokan sisa bangunan ngan kain baju.... cari sangkut lar kalau baling jauh2...

lesen jenggo dapat dah....

mulanya wak naik sepit saja..... ni plak sepit tinggai satu....

yg ni yg paling garang....... melentuq dia rejam rod...

hasilnya... 2 kilo lbh gak lar campoq hat kemarin skit...




7 comments:

  1. he.. he.... tak dan abis repot... komen dah....

    ReplyDelete
  2. apa macam ada berani buat komplot raya cina nanti....... freames j 4500 mau ke baru rm290 murah bangat tu....

    ReplyDelete
  3. Freams J ...mau jual ka? Sy mau angkat....

    ReplyDelete
  4. Itu freams J 4500 bukan made in thailand(rm368) ini punya made in china (rm290) kualiti tak jamin lagi sbb barang belum sampai kalau mau cepat itu thailand punya boleh angkat jugak cuma rm368 kalau tempat lain tarak dapat bro..... yang rm290 masih dalam perjalanan kot..... kawan punya made in thailand memang best kualitinya...

    ReplyDelete
  5. sory bro post kt sini jer...wa punya credit x kusedar ..telah kosong...hehehe...mesin tu x pa ..senang2 nanti aku p angkat la...pasal trip tu....kena jadik jgk la...pasal nama dah ada..lgpun gian ooo lama x membulu kt p9 nie. Jenuh la aku nk tabur rasuah apa plak kt bini aku nanti...dlm 2 minggu ada 2 trip maaaa...waaa..x pa start hari mau layan baik2 punya sampai abis trip..past 2 kena lg baik plak..bulan 6 sarawak maaaa..tp x pa sarawak dah approve...

    ReplyDelete
  6. OK untuk makluman freams 4500j tu memang made thailand barang baru tapi semagel dari taiwan barang baik tapi member tu dah silap contat ma dia ingat aku tapi orang lain yang dia call 20 biji sampai habis orang angkat yang mengaku aku pun angkat 5 biji aku punya bahagian so tak dapat le freams j. Apa pun ruobi ap power tu dah ada kat aku 13hb aku hantar kat rumah anuar tapi kalau nak bagus cari tali jenama pollidium kalau 80lb tu satu gelung 150m tu cukup2 aje dengan spool ryobi ap power kat member aku rm49 aje tapi bukan yang jual freams j tu ni tokey bagus punya ma tempat ambil ap power ma sjn pun dah angkat satu nak turun P9.

    ReplyDelete