hantuayaq

it's my life... karau jangan tak karau....

Thursday, December 3, 2009

sukhoi 2 (7.11. 2009)


Trip ni aku p kola dulang sorang2.. he.. he... pasai bangkit tdoq lmbat...Geng tunggu pukoi 3 kat hentian plaza tol sg dua, aku bangkit pukoi 4... adoi..... kena maki lar aku nanti ngan geng2 cikgu jamil (balik pulau)...

15 ekoq sukhoi berjaya ditumpaskan(geng bot 1)...
berdiri dari kiri ckg G, ustaz Harun, ckg rudi, hj Rahman Yob dan abg Omar.
duduk dari kiri, ckg Wan, ckg Jamil (Kapten) dan ckg Rahman.

Hj Rahman Yob

26 ekoq sukhoi berjaya ditumpaskan(geng bot 2)...
dari kiri, aku, wan, azam, jamil dan ustaz harun.

bot 1


aku berjaya menumbangkan 5 ekoq sukhoi...


Jamil selaku kapten trip dan kapten sukhoi pasai berjaya menumpaskan sebanyak 7 ekoq sukhoi....


masa bertolak lbh kurang 7.30 pagi.... tinggai bot kami saja dok kat kola... hat lain ada yg kluaq seawai jam 6 pagi lagi..... pasai pa tah bot kami kluaq lambat.... he....
lagi dua tiga puluh minit kata tekong aie takleh kluaq lar pasai ayaq surut...

ceria masa ambik gambaq....
masa sblm dan slps ambik gambaq, masing2 muka macam singa dok marah aku mai lambat... baju hitam, ckg Johari.

hasil keseluruhan 41 ekoq ( 2bot).... berkat kelambatan aku.. he.. he..
ALHAMDULILLAH....

No comments:

Post a Comment